Jump to content
appdb forums

ارجو الحل


Vipp86
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

عزيزي المشترك، في البدايه اود ان اعتذر منك عن التأخير في الرد، وذالك ‏لظروف خارجة عن إرادتي

و اتمنى بأن المشكله تم حلها وفي حال لاتزال المشكله قائمة ارجو الرد علينا هنا 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

اخي الفاضل اتمنى منك فتح تذكره جديده من خلال هذا الرابط  ‏الموضح أدناه 

aysa-support.freshdesk

وسيتم معالجة العملية وتقديم المساعده

كما نود منك ارفاق صوره اوضح من الصوره السابقة لإثبات الدفع

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...